inge sommarjobb, men men då får jag ju tid med att göra massa annat :)

2009-05-22, 15:51:42 / Kategori: Allmänt
Ja det blev inget sommarjobb för mig i aitik! men men. Då får jag ju tid ist att vara massa i piteå å ha kul :) men nå hade det suttit fint med lite pengar, men jag får söka nästa år ist, ingen ide att deppa för det :)

 inget av det   men massa av det här :)

Jag har nyss kommit från stallet och nu sitter jag bara här och degar. Jag och Carro ska sova överf hos hennes bror idag eftersom vi ska vara hundvakt på morgonen åt deras lilla valp :) vi blev även bjudna på tacos.
Annars idag ska jag väl umgås, vi får väl se vart vindarna vänder som jag alltid brukar säga :)

Igår blev det bara att vara hos evve och titta tv, vi hade ingenting att göra + att vädret var skit.

Men nu måste jag gå och börja fixa mig. PÖSS

evelina

fan vad bra att de blir PITEÅ!



2009-05-23, 12:03:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?