hoppsan

2011-10-24, 23:39:41 / Kategori: Allmänt
åh jösses vad längesen det var jag skrev några rader här. Och hoppsan, nu kommer det ett inlägg hära, bara så där helt plötsligt. Har absolut inget viktigt att säga, men kände för att skriva av mig lite.

Bara några dagar kvar till det efterlängtade höstlovet, gudarns vad de ska bli härligt! Inte för att man får helt ledigt när man går företags, sånt lyx har man minsann inte, har iaf ett spanska prov direkt efter lovet som tyvär måste spenderas någon timmes plugg-tid på. Ja och på tal om plugg så känns det som om det är det enda jag har spenderat min tid på förra veckan, och idag har jag i princip suttit från när jag kom hem till skolan till nu för att plugga till ett stort NK-prov som vi har på onsdag, och i söndags var det ganska så stressigt när man satt och skrev bokrapporten som skulle vara inne samma dag. Så frågan är, varför börjar man inte med saker i tid? Att man aldrig lär sig... Ja nu efter jag skrivit klart det här ska jag skriva en loggbok till adimistrationen som ska vara inne imorgon plus en spanska läxa. Tacka gudarna att jag iaf har sovmorgon. Nä inte tänker jag då spendera många timmar på plugg under lovet.

Annars då? Saknar min pojkvän som är i Prag, så det blir förhoppningsvis massa mys när han kommer hem. Vi har snackat om att åka till hans stuga på torsdag-lördag, hade ju inte varit helt fel. Sen på lördag åker jag till evve i luleå, för på söndag åker jag och hon nämligen till Stockholm och är där till onsdag, ska bli så himla kul att kolla Rihanna, shoppa och ja.. bara vara. Inte helt fel!

Nä hörni, ska börja avrunda. hade!



alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)



2011-11-11, 12:35:16 URL: http://kisskill.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?