lite smått och gott

2011-05-10, 11:49:44 / Kategori: Allmänt

Min senaste beställning från HM innehöll bland annat dessa två godingar






Nu är det inte alls länge kvar till sommarlovet, försöker kämpa in i det sista nu i skolan. Det är fan att man ska vara så jäkla slö med alla skolarbeten nu, men ska verkligen nu försöka ta tag i det här!
Den här sommaren verkar bli en "tjäna pengar" sommar, vilket jag inte alls klagar på! Har iaf 2 jobb på g, ska bli fint med lite pengar. Okej, ska inte slita häcka av mig hela sommaren, ska hinna på massa nöjen också, blir nog en bra sommar tror jag, hoppas verkligen det :) redan första veckan i juni åker jag ner till östersund, natta tar studenten, då blir det förhoppningsvis sol och en hel del shopping




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?