ett helt meningslöst inlägg, varsågoda

2011-05-17, 17:09:24 / Kategori: Allmänt

men guuuud förbannat vad jag vill att dagarna ska gå fortare, om 24 dagar är det sommarlov och tiden hade ju gärna kunnat gå ett gäng snabbare till dess, sen när vi kommer till den 10 juni kan tiden stå still, tack.
tisdag idag, hade sovmorgon till 12 trodde jag, när jag sen kommer till skolan så visade sig att jag hade missat matten som hade börjat halv 11, fan vad trög man är. nåväl klockan 10 hämtade petra mig och så for vi till soffi för frukost, det satt väldigt fint i magen kan jag lova. frukost är så jäkla gott, synd bara att man är så dålig på att ha ork att fixa något på morgonen. sen for jag då till skolan, hade 2 rätt slappa lektioner sen drog jag hemåt och landade i sängen, vart jag sitter nu. Fattar inte varför jag sitter och skriver det här inlägget, måste ta tag i plugget och det är NU.

ha det bra






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?