Nåväl

2009-05-05, 20:42:34 / Kategori: Allmänt

Varför är allt så konstigt ibland? Jag är glad nu, men samtidigt inte. Varför ska det vara så?
Kan man inte bara få vara glad utan att det ska vara nå dåligt?
Aja men nu ska jag sluta mina emo tankar.

Sittandes i min puffosäck tänkte jag passa på att skriva ett blogginlägg för det var ju ändå som ett tag sen.
Tror inte ens att jag har nå läsare nu när jag har satt lösen på bloggen? men skitsamma, skriver ändå bara för att skriva att mig lite, inte för att mycket folk som läser den :)

Det har faktiskt hänt ganska mycket sen jag bloggade sist, men orkar inte ta upp allting, för då får man sitta och läsa hela dan, nästan.
Har iallafall klarat moppeuppkörningen så nu har jag moppekort iaf :) men är ej säker på om jag vill ha moppe, men jag får väl se.

Valborg var väl helt okej, umgås man med dom bästa kan det aldrig bli fel. Vi har cyklat runt gällivare, träffat massa fyllon ;) och bara varit.
Sen i helgen har jag bara umgåtts med en gäng trevliga personer :)

Från en sak till en annan så läste jag på katjas blogg att om ca 1 år så flyttar hon :( hon är ju själv glad över det, och det är ju det viktigaste. Men jag kommer att sakna henne .... fast vi får försöka hålla kontakten!

Imorgon så har vi träningsmatch i kiruna mot kiruna, känner mig inte alls pepp. men man måste väl ändå dit.
Och i helgen börjar serien, HOJA! känns som allt bara kommer gå skit, hallå, vart är motivationen? jadu, ingen aning. Känner mig inte alls sugen att spela fotboll, men vi får väl se vad som händer och sker.


I helg fyller min mamma 50 år. Hela 50 år, oj tänk hon har typ levt mer än halva sitt liv... Grattis i förskott iaf <3

Och nästa helg så åker jag med carro och pia till luleå och shoppar, det är jag däremot pepp på :) har egentligen fotbollsmatch då, men den skippar jag eftersom vi har planerat resan ganska så länge, och inget får sätta stopp på den nu när jag är så shopping sugen.

Nu tror jag inte att det var nå mer jag skulle ta upp.... nej det var det inte. Nu känns det som om jag har suttit alldeles för länge vid datorn, så slka nog pallra mig över till tv nu ;) haha. PÖSS

ps. Innan jag skrev det här inlägget så höll jag på att ändra färgerna på min blogg. men blogg.se tjorvade så det blev bara skit och pannkaka. men får göra det nån annan dag ist. haha ja så nu vet ni, intressant va?


katja

jag läser alltid din blogg ;)

Klart vi ska hålla kontakten!! alltid! ni får komma och hälsa på mig och annie i skhm när ni vill!!!kommer aldrig att släppa er även vi ska bo långt ifån varandra ! bra vänner- är vänner för alltid! <3

älskar dig!



2009-05-06, 21:41:56 URL: http://katjaaa.blogg.se/

Anonym

det är bra katja ;) hehe.

jo vi ska fan alltid hålla kontakten, JAG ÄLSKAR DIG <3



2009-05-07, 21:27:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?