School time

2009-05-12, 11:00:02 / Kategori: Allmänt
Tänkte passa på att skriva ett litet blogg-inlägg nu när jag ändå är på datan här i skolan.
Jag är ju som ni vet, lite dålig med uppdateringen.

I helg har min kära mamma fyllt 50 år, då har vi haft en liten överaskningsefst för henne :)
först var vi och grilla och bastade i salfstugan sen bar det iväg till repisvara där själva festen var. och allt blev lyckat!
Annars i helg så har jag inte gjort så mkt, bara chillat åde :)

Jag har rätt så kort dag idag. slutar klockan 2. Och nu har jag bara matte och svenska kvar av schemat.
Efter skolan så ska jag på dollarstore och kika en sväng sen hem, sen kanske träna om jag känner mig frisk för det. jag får se om jag ids.

Igår så tog jag det jävligt lungt, haha jag tar det ju fyfan lungt hela tiden :O jamen iaf så gick jag och köpte en tidning på konsum och legade i sängen och läste den. och sen. ja... då somna jag. haha :) sov i ungefär 3 h, sen vaknade jag, bytte ställe till soffan ist, sen efter nån timme gick jag och sov igen.
Vet inte riktigt vad det är med mig? jag sover ju hela tiden, haha :) men det är nog därför att jag är så jävluskt trött på skolan.
Men man kan ju alltid trösta sig med att det inte är såå länge kvar till sommarlovet.
Och i helg så åker jag till luleå med carro, pappa och pia, och shoppar lite :)

haha vilket värdelöst inlägg allså, men jag vet att ni gillar det ;) PÖSS




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?