snart är det stek på högsta nivå

2009-05-25, 16:31:08 / Kategori: Allmänt

Vet ni vad? Det är bara några dagar kvar så är det sommarlov tror ni att jag längtar eller?

Sitter hära nu hos fammo och bara tare lungt, ska strax äta, fara till stallet, fara till mamma, och plugga. Intresse klubben anteckar i know ;)

Helgen spenderades med dom allra bästa, och med dom kan det aldrig bli fel :)
vi med våra tokigheter, helt plöstligt så kom vi på att vi skulle ha picnik, så det var bara att fara till ica köpa lite gottigott, hämta en filt hos evve och sen prompa till kvarnbacken. Och där hade vi mysigt med massa skratt, men tyvär så började det att spöregna sen, blä på det! Så vi var tvungna att promenera tillbaka till evve och sitta och tjocka oss hos henne ist :)
Och helgen avslutades med en välbehövlig promenad i drygt en timme med världens bästa evelina :) hoj vad jag är glad att jag har henne, min lilla biatch :)
Men nu ska jag inte sitta här och mögla, dator dör snart också pågrund av för lite batteri. Ska bara slänga upp lite bilder från helgen, PÖSS

    


evelina

jag älskar dig hjärtat, finns alltid här för dig ! <3



2009-05-26, 21:23:24 URL: http://evelinaisakssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?