sweet miss blue

2009-05-30, 15:31:22 / Kategori: Allmänt
Tja!
Bloggen fick bli blå den här gången! Den är typ klar nu, förutom att jag ska fixa lite med profilbilden och så är den nån jävla gul färgad linje som kommer när man ska se vem som har kommenterat. Och jag fattar noll hur man tar bort den. Så den får vara där tills vidare :)

Idag är det ganska fint väder i gve, synd bara att det ska blåsa annars hade det varit super! Var ute och stekte en stund på studsmattan men jag började frysa och gick in igen. Snart kommer evve hit, och vi ska kika fotboll åde :) nice! Sen ska hon även äta här, det är grillat som stod på menyn, mums!

Igår så var jag med evve och carro, senare kom även annie och katja. Vi hade väldigt tråkigt, och satt och klagade på gällivare hela tiden. haha :)

Men nu ska jag göra nått annat. PÖSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?