tisdag fisdag

2009-05-26, 14:58:37 / Kategori: Allmänt
Woho, tycker jag har blivit väldigt duktig på att uppdatera hära, eller vad säger ni?

Tisdag idag, och ingenting speciellt har hänt eller kommer att hända.
Jag har kommit för en tag sen hem från skolan, snart ska jag käka och sen blir det fotbollsträning, suck! Men jag ska spela hela den här sommaren iaf, sen får jag se hur jag gör, om jag ska sluta eller inte :)

Skolan idag var faktiskt ovanligt kul! haha, mest för att jag och brudarna har världens dåligaste humor och skrattar åt precis allt! det är allt från kiss och bajs humor till att försöka rappa låtar ;) voj voj säger jag bara!
 vi har aldrig sakt att vi är normala, och vi kommer aldrig någonsin bli det heller!

Imorgon har vi match mot Kiruna borta, och vi åker redan 20 över 4 och jag och Katja ska göra lasange imorgon på hk:n, och det tar säkert skitlänge så kommer jag typ inte vara hemma nånting alls imorgon eftersom jag åker direkt till tallbacka när jag och katja är färdiga. Men då hinner jag iaf äta middag (lasangen) innan vi far :)

Men nu ska jag kika igenom so:n lite! PÖSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?