torsdag

2009-05-07, 23:43:44 / Kategori: Allmänt

Angående matchen igår så vann vi med 1-0. Kändes bra, fast det var ju bara träningsmatch.
Men det var min första "match" på länge för jag har varit på dom där konfa grejsimojjserna när cuperna har varit.
Var faktiskt rätt så kul att spela igår, synd bara att det inte är lika roliga på träningarna.

Om man ska sammanfatta onsdagen blir det väl ungefär så här:
Skola, slutade rätt så tidigt eftersom vi fick börja syslöjden tidigare. Och snart är min kjol klar :)

Sen på stan med evve och köpte present åt mamma, cyklade hem efter det och åt åde, sen bar det iväg på träning.

och dagens händelse på träningen som jag skrattar åt nu..
Evve sur som en jäva citron på träningen och så spelade vi typ (jag markerade henne) sen så råkade jag, ja vad ska man säga? typ kapa henne med benet så hon ramla och hon typ satt sig på backen. och så sa hon med typ tårar i ögonen:
- ALLSÅ DU FÅR INTEE GÖRAA SÅDÄR (helt seriös var hon)
och mats ba:
- Vem gjorde vad?
och evve ba pekade på mig:
- MEN VICKY.
och jag ba:
- men herregud ofta det ens var med mening. och du brukar ju fälla mig massa på inomhusträningar ;) (skojade jag typ)
och evve;
- JA MEN OFTA SÅ HÄR. och så började hon typ visa mig hur jag gjorde på henne och dampa lös.

aja det är ju kul att vi är så glada och muntra på våra super roliga träningar!

Efter träningen for jag hem, var på datan ett tag. Kollade sveriges ishockeymatch och dom vann med 3-1 sådärja!!
sen duschen och nu ligger jag här och ska nog stäna mina bruna om 5 min.

Och ingen har väl missat att imorgon är det FRIDAY? :)

PÖSS



evelina

hahahaha ! ;)

och den här då

vicky: åh det är så roligt att reta dig!

jag: mm, snart slår jag ihjäl dig!



hahahah :D



2009-05-08, 22:55:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?